Както вече беше обявено, на 8-9 април ще се проведе 3-ото издание на Пролетна Купа Хасково. Надпреварата ще е организирана отново от екипа на „Гърков картинг спорт“. С нея на практика ще се открие и активният сезон в професионалния спорт у нас.
Ето и техническият регламент за нея:
Състезанието ще се проведе според наредбата и техническия регламент на Българска Федерация по картинг НКС. Ще бъдат направени следните промени спрямо миналата година:
- Гориво ЕКО 100 контролирано по всяко време според преценка на техническия комисар.
- ГУМИ ТВЪРДА СМЕС
За всички участници са осигурени по желание нови гуми на цени:
МИНИ БГ и МИНИ гуми М1 – 270 лв. к-кт
125 м3 без скорости ВЕГА ОПШЪН – 350 лв. к.кт
KZ2 / KZ OPEN – ВЕГА ОПШЪН – 350 лв. к-кт
Позволено е допълнително използването на 1 предна и 1 задна гума може и втора употреба . Във всички класове се допуска използването на гуми втора употреба , но с ресурс да издържат цялото състезание. Всички гуми ще се съхраняват, монтират и демонтират в закрит бокс. Ще бъде осигурен компресор. Гумите втора употреба ще бъдат проверени с твърдомер. Тези, които не отговарят на изискванията за твърдост ще бъдат отстранени.
- Гумите за мокро – свободни.
- Класовете с ограничения в използването на предавателни числа са :
- Мини БГ предно пр.ч.11 зъба, задно пр.ч.77зъба.
- Микро Макс предно пр.ч.15 зъба, задно пр.ч.73 зъба.
- Мини Макс предно пр.ч.13 зъба, задно пр.ч. от 68 до 70 зъба.
- Използването на камери не е задължително, но е желателно с цел изясняване на възникнали спорове.
- ТОЧКУВАНЕ
Точки при квалификации
Най-добро време | Точки |
1 | 6 |
2 | 4 |
3 | 3 |
4 | 2 |
5 | 1 |
Маншове в събота
Място | Точки |
1-во | 15 |
2-ро | 12 |
3-то | 10 |
4-то | 9 |
5-го | 8 |
6-то | 7 |
7-мо | 6 |
8-мо | 5 |
9-то | 4 |
10-то | 3 |
11-то | 2 |
12-то | 1 |
Маншове неделя
Място | Точки |
1-во | 20 |
2-ро | 16 |
3-то | 13 |
4-то | 11 |
5-го | 10 |
6-то | 9 |
7-мо | 8 |
8-мо | 7 |
9-то | 6 |
10-то | 5 |
11-то | 4 |
12-то | 3 |
13-то | 2 |
14-то | 1 |
Точките ще се начисляват при навършени 75% от състезателните обиколки.
Класирането се определя от общия сбор събрани точки. При равни точки предимството е за по-добра обиколка от квалификацията.