Технически регламент за Пролетна купа Хасково 2023

Технически регламент за Пролетна купа Хасково 2023

Както вече беше обявено, на 8-9 април ще се проведе 3-ото издание на Пролетна Купа Хасково. Надпреварата ще е организирана отново от екипа на „Гърков картинг спорт“. С нея на практика ще се открие и активният сезон в професионалния спорт у нас.

Ето и техническият регламент за нея:

Състезанието ще се проведе според наредбата и техническия регламент на  Българска Федерация по картинг НКС. Ще бъдат направени следните промени спрямо миналата година:

  • Гориво ЕКО 100 контролирано по всяко време според преценка на техническия комисар.
  • ГУМИ ТВЪРДА СМЕС

За всички участници са осигурени по желание  нови гуми на цени:

МИНИ БГ и МИНИ гуми М1 – 270 лв. к-кт

125 м3 без скорости ВЕГА ОПШЪН  – 350 лв. к.кт

KZ2 / KZ OPEN – ВЕГА ОПШЪН – 350 лв. к-кт

Позволено е допълнително използването на 1 предна и 1 задна гума може и втора употреба . Във всички класове се допуска използването на гуми втора употреба , но с ресурс да издържат цялото състезание. Всички гуми ще се съхраняват, монтират и демонтират в закрит бокс. Ще бъде осигурен компресор. Гумите втора употреба ще бъдат проверени с твърдомер. Тези, които не отговарят на изискванията за твърдост ще бъдат отстранени.

  • Гумите за мокро – свободни.
  • Класовете с ограничения в използването на предавателни числа са :
  • Мини БГ предно пр.ч.11 зъба, задно пр.ч.77зъба.
  • Микро Макс предно пр.ч.15 зъба, задно пр.ч.73 зъба.
  • Мини Макс предно пр.ч.13 зъба, задно пр.ч. от 68 до 70 зъба.
  • Използването на камери не е задължително, но е желателно с цел изясняване на възникнали спорове.
  • ТОЧКУВАНЕ

Точки при квалификации

Най-добро време Точки
1 6
2 4
3 3
4 2
5 1

 

Маншове в събота

Място Точки
1-во 15
2-ро 12
3-то 10
4-то 9
5-го 8
6-то 7
7-мо 6
8-мо 5
9-то 4
10-то 3
11-то 2
12-то 1

 

Маншове неделя

Място Точки
1-во 20
2-ро 16
3-то 13
4-то 11
5-го 10
6-то 9
7-мо 8
8-мо 7
9-то 6
10-то 5
11-то 4
12-то 3
13-то 2
14-то 1

 

Точките ще се начисляват при навършени 75% от състезателните обиколки.

Класирането се определя от общия сбор събрани точки. При равни точки предимството е за по-добра обиколка от квалификацията.