Технически регламент за Пролетната купа в Хасково

Технически регламент за Пролетната купа в Хасково

Организаторите на Пролетната купа по картинг в Хасково от Гърков картинг спорт обявиха техническия регламент за състезанието. То ще се състои на 27-28 март на пистата в града и ще отбележи началото на картинг сезона в професионалния спорт у нас.

Ето и пълният регламент:

Гориво ЕКО100

Състезанието ще се проведе според наредбата и техническия регламент на   Българска Федерация по картинг НКС.

Ще бъдат направени следните промени:

  • Класовете в състезанието са следните:

– MINI-BG

– MINІ

̶  125 м3 без скорости Джуниор и Сеньор, с отделни класирания.

̶  KZ2

  • Гориво ЕКО 100 контролирано с измервателен уред по всяко време според преценка на техническия комисар.
  • ГУМИ ТВЪРДА СМЕС

За всички участници са осигурени по 1 комплект нови гуми на цени

КАДЕТИ – 230 лв. к-кт

МИНИ – 230 лв. к-кт

125 м3 без скорости ВЕГА Option– 280 лв. к.кт

KZ2 Ле Конт Option – 280 лв. за к.кт

Позволено е допълнително използването на 1 предна и 1 задна гума може и втора употреба . Във всички класове се допуска използването на гуми втора употреба , но с ресурс да издържат цялото състезание. Всички гуми ще се съхраняват, монтират и демонтират в закрит бокс.Ще бъде осигурен компресор Гумите втора употреба ще бъдат проверени с твърдомер. Тези, които не отговарят на изискванията за твърдост ще бъдат отстранени.

Гумите за мокро – свободни.

  • Използването на камери не е задължително, но е желателно с цел изясняване на възникнали спорове.
  • ТОЧКУВАНЕ

Точки при квалификации

Най-добро време Точки
1 6
2 4
3 3
4 2
5 1

 

Маншове в събота

Място Точки
1-во 15
2-ро 12
3-то 10
4-то 9
5-го 8
6-то 7
7-мо 6
8-мо 5
9-то 4
10-то 3
11-то 2
12-то 1

 

Маншове неделя

Място Точки
1-во 20
2-ро 16
3-то 13
4-то 11
5-го 10
6-то 9
7-мо 8
8-мо 7
9-то 6
10-то 5
11-то 4
12-то 3
13-то 2
14-то 1

 

Точките ще се начисляват при навършени 75% от състезателните обиколки.

Класирането се определя от общия сбор събрани точки. При равни точки предимството е за по-добра обиколка от квалификацията.