Владимир Арабаджиев (третия на снимката от ляво надясно) показа на младите пилоти, че още го може. Дори вече на 31 години, един от най-успешните български пилоти у нас и в международните надпревари, спечели шампионата ни по картинг във висшия клас KZ2. Владо, който е единственият наш състезател, караш болид от Ф1, доминира през целия сезон , като не остави съмнение в превъзходството си. 6 победи от общо 10-те старта (5 кръга по 2 манша) и още 3 класирания на подиума говорят достатъчно за класата на пловдивчанина. Единственото му по-посредствено представяне бе във втория кръг в Серес, Гърция.
Това бе и най-добре организираното състезание за сезона, провело се под ръководството на екипа на Стамен Влъчков. Там Арабаджиев завърши 3-и и 4-и в двата манша. Това беше и причината все пак титлата да не бъде решена преди последния кръг, преди който Владо имаше 165 точки, срещу 142 на единствения му конкурент Симеон Симеонов от тима на Хидролифт. В убедителна победа за Арабаджиев в първия манш обаче интригата приключи (28 точки аванс при оставащо едно състезание). Като цяло основното предимство на Владо дойде от 3 неща. Първо от една страна от големия опит, натрупан в най-различни състезания и шампионати. Това му помагаше при настройването на картинга. Второ той се познава много добре със своя механик Георги Пенков, с който работи от дълги години и знае много добре какво да изисква от машината и нейната подготовка.
Третия фактор бе умението на пилота да вземе максимума от техниката и гумите. Неговото постоянство в представянето позволяваше да се работи много по-прецизно с неговия карт. Той започна сезона с CRG рамка за шасито, но след това пробва „Топкарт“, модел Туистър, което много му допадна. Успя да го настрой перфектно и това му даде предимство. Арабаджиев се справи много добре и с гумите, като успяваше да ги запази до края на надпреварата и да не ги прегрява. Освен всичко друго, Владо помагаше и на своите колеги с каквото можеше, като не отказа съдействие на никой пилот, поискал съвета му или изпаднал в затруднение. Особено на всички млади пилоти, идващи от по-ниските класове.
Що се отнася до Симеонов, той направи доста силни класирания и 2 победи, което за първа година в класа (KZ2) е отлично постижение. Това му осигури 2-ото място, като трябва да отбележим, че някои от надпреварите той имаше и късмет, опазвайки се от инциденти и технически проблеми. Успяваше да се справи физически и да издържи на високото темпо до края на състезанията. Той реално завърши всяко едно състезание, като най-силен му бе 4-ия кръг в Кюстендил, където записа победа и 2-о място, печелейки като цяло повече точки от Арабаджиев – 45 срещу 41 т. Напредъкът при него не очевиден и е интересно как ще се справи през следващия сезон и дали ще може да се бори за титлата с Владо. Това, което му липсваше, бяха рутината и опитът, а освен това не успяваше да се подготви оптимално за квалификациите.
Много интересен сезон имаше Искрин Арабаджиев. Пилотът на БВАК направи изключително силен кръг в Серес, печелейки и двете състезания. В останалите 4 кръга обаче той нито веднъж не стъпи на подиума. Взе четири 4-и места, но все пак завършваше всяко едно състезание в точките и това в крайна сметка му донесе 3-ото място в крайното класиране. Той издържа на атаката на Александър Цветанов от Хидролифт, който записа по-добри представяния в края на сезона, но остана на 12 точки зад Искрин.
Пети в крайното класиране остана Иван Влъчков. Състезателят на клуб ЦСКА имаше доста технически проблеми през сезона, а и допусна някои грешки, което като цяло със сигурност му коства едно по-предно класиране в шампионата. В Кюстендил в първия кръг например се движеше много добре, преди да се сблъска със съперник и да отпадне от надпреварата. А имаше реалния шанс да се класира в топ 3. Най-силното му каране бе в Серес, където в първия манш стана 4-и, а във втория 2-и, изпреварвайки дори Владо Арабаджиев. Стивън Данев се отличи с два силни уикенда в Хасково и Кюстендил, качвайки се общо 3 пъти на почетната стълбичка в тези 4 надпревари. Това обаче му беше достатъчно само за 6-ото място в крайното класиране.
Извън първата шестица пилотите имаха само епизодични челни класирания, без да покажат постоянство. Струва си да се отбележи само представянето на Александър Стоев, който тръгна много силно с 2-о и 3-о място в първия кръг. След края на втория той обаче не продължи участието си в шампионата заради неразбирателства с федерацията. Стоев направи няколко състезания в чужбина.